reyhan beyza çalışkan

reyhan beyza çalışkan
@mintaka57
Çünkü işten evlerine dönen erkekler, midesi olan karnını doyurması gereken varlıkların sadece kendileri olduğunu zannederler.
1000Kitap
Reklam
Adayı görmek için adadan dışarı çıkmak gerektiğini, kendimizden çıkmadıkça kendimizi görmemizin mümkün olmadığını düşünüyorum.
1000Kitap
Kendinden dışarı çıkıp kendine bakmadıkça kim olduğunu asla bilemezsin.
Alıntı
Benimle gelip teknenin içini görmek istemez misin ? Tekne senindi hani, affedersin, beğendiğimden öyle dedim. Beğenmek sahip olmanın en iyi şekli, sahip olmaksa beğenmenin en kötü şekli olsa gerek.
1000Kitap
İşte kader hep böyle davranır bizlere, hemen arkamızdadır omzumuza dokunmak için elini çoktan ileri doğru uzatmıştır. Bizlerde hâla, geçti gitti, gösteri bitti, yine aynı hikâye diye homurdanıp duruyoruz.
Alıntı
Reklam