Benimle gelip teknenin içini görmek istemez misin ? Tekne senindi hani, affedersin, beğendiğimden öyle dedim. Beğenmek sahip olmanın en iyi şekli, sahip olmaksa beğenmenin en kötü şekli olsa gerek.
İşte kader hep böyle davranır bizlere, hemen arkamızdadır omzumuza dokunmak için elini çoktan ileri doğru uzatmıştır. Bizlerde hâla, geçti gitti, gösteri bitti, yine aynı hikâye diye homurdanıp duruyoruz.