y.k

y.k
@minvalll
yaprak döker bir yanımız, bir yanımız bahar bahçe..
Susuyor olmam, acı çekmediğim anlamına gelmez..!
Sayfa 125·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sevinmek ya da yerinmek için gaybı bilmek gerek. Tevekkül iyidir."
Sayfa 110·Kitabı okudu
İnsan kaybettikleriyle insandır...
Sayfa 89·Kitabı okudu
En kötüsü de insanın kendisine tahammülünü yitirmesi..
Sayfa 85·Kitabı okudu
Bu da geçer.. Bu da geçecek.. Bu da geçmeli.. Bu da geçsin ya hu!. Bu da geçsin lütfen...
Sayfa 29·Kitabı okudu