Okuduğum 6. Paulo Coelho kitabı. Ve yine klişelikten öteye geçememiş sanki. Bana göre yazar Simyacı kitabi ile yazmanın son doruk noktasina varmiş ve bundan sonra yazdığı her şey bu kitabın kötü kopyalarından öteye geçemiyormuş gibi... Çok şey anlatmak istemiş mesajlar vermeye çalışmış ama yazım dili hiç akıcı değil ve daldan dala atlayan bir kopukluk var kitabın bütününde. Ben sevemedim malesef...