Ahmet Ümit'in okuduğum 22. Kitabı da nihayet bitti. Yıllardır hepimizin merakla beklediği bir soru da böylece yanitlanmiş oldu. Sanki bu kitap biraz toplumsal sorunlara değinmek için biraz da bu sorunun cevabina yanit vermek için yazılmış gibiydi. Açıkcası öyle güçlü bir kurgusu yok. Her an merakla acaba ne olucak diye bir beklentiye de çok fazla giremiyorsunuz. Ahmet Ümit'in kült kitaplarındaki gibi de bir tarih bilgisi sizleri saramiyor...Sanki ilk 2'si çok tutan bir filmin sonuca bağlanmaya çalışılan ama asla ilk filmlerin tadini vermeyen bir son 3.film tadında... Ben polisiye kitapları çok sevdiğim için ve de seri kitaplara ayri bir ilgim olduğu için sıkılmadan okudum. Yinede son kısmı maalesef benim için de yeterince doyurucu olmadı. Ama buna seri kitapların sonuna doğru gelindikçe aynı yorgunluk ve doymuşluk hissiyatının doğurduğu ortak sonuç diyebiliriz. Tıpkı Rizzoli&Isles, Dave Gurney, Harry Hole vb bir çok seride olduğu gibi. Komiser Nevzat Serisini çok okumayan biri için daha başarılı gelebilir bu kitap ama benim için çok tatmin edici olmadı...