Yetişkinler yalnızdır. Birbirimizi sevsek bile herkesin yanında bunu belli etmemeye çalışırız. Bu kadar temkin neden? Cevabı basit: çünkü insanlar sık sık ihanete uğrar.
Geçmiş her zaman yok edilebilirdi. Pişmanlık, reddetme ya da unutkanlık bunu sağlayabilirdi. Ama gelecek kaçınılmazdı. İçinde en feci yollara sapacak tutkular, kötülüklerinin gölgelerini gerçek kılacak hayaller vardı.