Yagmur

Yagmur
@mirroredmind
Birkaç sene önce bir dergi "memleketim hakkında bir iki kelime" yazmamı istemişti ben de onlara şunu verdim: "Seni seviyorum, senden nefret ediyorum."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yetişkinler yalnızdır. Birbirimizi sevsek bile herkesin yanında bunu belli etmemeye çalışırız. Bu kadar temkin neden? Cevabı basit: çünkü insanlar sık sık ihanete uğrar.
Geçmişin hoş yanlarından biri de geçmiş olmasıdır.
Geçmiş her zaman yok edilebilirdi. Pişmanlık, reddetme ya da unutkanlık bunu sağlayabilirdi. Ama gelecek kaçınılmazdı. İçinde en feci yollara sapacak tutkular, kötülüklerinin gölgelerini gerçek kılacak hayaller vardı.
Bir kişilik beni büyülerse, o kişiliğin seçeceği herhangi bir ifade tarzı bana son derece güzel gelir.