özlem

özlem
@misarttee
tanrı (tabi varsa) sizi korusun
"Senin adını kol saatimin kayışına yazdım Piraye." diyen Nazımın saattinde Vera yazıyordu..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ay ışığında oturuyorduk Bileğinden öptüm seni Sonra ayakta öptüm Dudağından öptüm seni Kapı aralığında öptüm Soluğundan öptüm seni Bahçede çocuklar vardı Çocuğundan öptüm seni
Kalbini camdan yaparsan, kıran çok olur... Topraktan yaparsan, dağıtan çok olur... Denizden yap ki yüzmeyi bilen kurtulsun, bilmeyen boğulsun...
Burada insanın en ağrına giden şey ne biliyor musun? Onların yalan söylemeleri değil; yalan her zaman bağışlanabilir; tatlı bir şeydir çünkü yalan, insanı önünde sonunda gerçeğe götürür. Burada insanın ağrına giden şey, onların yalan söylemeleri değil, söyledikleri yalana kendilerinin de inanmaları...
-Hani yarınlar güzel olur diyorlardı olric, bu yaşadığımız dünün yarını değil mi? +Kandırıyorlar efendim, kandırıyorlar..