özlem

özlem
@misarttee
tanrı (tabi varsa) sizi korusun
1. çok sevdiğim bir kitap. 2. serin ve kasvetli bir hava. 3. bir bardak kahve. 4. sıcak tutan bir battaniye. 5. sen. — kendimi özgür hissetmem için sadece bunlar yeter.
Sayfa 147
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
eğer bir aynaya bakıyor ve kendine yeterince iyi, yeterince güzel, yeterince ince, yeterince kıvrımlı olmadığını söyleme arzusu hissediyorsan o zaman bence o aynayı paramparça etmenin zamanı gelmiştir. sence de öyle değil mi? -o parçalarla, kendini sevmeye çıkacak merdivene basamak yap
Ne diye benim ruhumun ahengini bozdun?
Edebiyat
"Çünkü acı, gidenin değil kalanın hikayesidir. Ve hikayeler kalanlara aittir.."
Muhakkak ki dünyanın en lüzumsuz adamıydım. Hayat beni kaybetmekle hiçbir şey ziyan etmeyecekti. Hiç kimsenin benden bir şey beklediği ve benim hiç kimseden bir şey beklediğim yoktu.
Sayfa 124