Afitap

Afitap
@misha_
Zincirlere Vurduğum Küfürlerin Kilidiyle Oynuyorsun YAPMA!!!
benden bişey olmaz
mersin, 9 Mayıs
8 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
yalanın gerçeği budur
hesabım çalınmış ve hakkımda boktan yalanlar çıkmış ayrıca bunu yapanı bulur çıktığı yere geri sokarım ben sevmekte hata yaptıysam hatalarım uğruna can vermem. hala seviyor olabilirm de olmaya bilirmde bu kimseyi ilgilendirmez gayet sağlıklıyım ama ciğerimiz yanarken medyada ne boklar dönmüş umrumda olmaz. bu intihar yalanını kimin yaptığını az çok biliyorum ama inanın hiç gerek yoktu çünkü hesabımı kaan kapattı ama anlaşılan geri açılmış. kim ne yaparsa yapsın umrumda değil ben gönlümdekine bakarım ve yemin etmiştim bi gün karşısına çıkıcam diye ve bu yemin boşa değildi sözüm süzdür o kendini iyi bilir. gelmememin sebebi de mersinli olduğum için memleketimin acısını omzuma alıp bi umutla çabalamamdı. hala yanıyoruz ve biz bu haldeyken benim 1k yı düşünecek halim yok. ister öldürün ister kömün ama ben yaşamaya devamkee... YALANLARA İNANMAYIN BENİ BİLEN BİLİR yaşıyorum ama öldüğümden haberim daha yeni oluyo gidip kendime bi fatiha okuyup gelim. RUHUMA EL FATİHAAA komiksiniz yaa allah akıl fikir versin ne diyim ki
Afitap
yalan hepsi dolu yalan edisi biyon mu sen ;)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
yalanın gerçeği budur
hesabım çalınmış ve hakkımda boktan yalanlar çıkmış ayrıca bunu yapanı bulur çıktığı yere geri sokarım ben sevmekte hata yaptıysam hatalarım uğruna can vermem. hala seviyor olabilirm de olmaya bilirmde bu kimseyi ilgilendirmez gayet sağlıklıyım ama ciğerimiz yanarken medyada ne boklar dönmüş umrumda olmaz. bu intihar yalanını kimin yaptığını az çok biliyorum ama inanın hiç gerek yoktu çünkü hesabımı kaan kapattı ama anlaşılan geri açılmış. kim ne yaparsa yapsın umrumda değil ben gönlümdekine bakarım ve yemin etmiştim bi gün karşısına çıkıcam diye ve bu yemin boşa değildi sözüm süzdür o kendini iyi bilir. gelmememin sebebi de mersinli olduğum için memleketimin acısını omzuma alıp bi umutla çabalamamdı. hala yanıyoruz ve biz bu haldeyken benim 1k yı düşünecek halim yok. ister öldürün ister kömün ama ben yaşamaya devamkee... YALANLARA İNANMAYIN BENİ BİLEN BİLİR yaşıyorum ama öldüğümden haberim daha yeni oluyo gidip kendime bi fatiha okuyup gelim. RUHUMA EL FATİHAAA komiksiniz yaa allah akıl fikir versin ne diyim ki
Afitap
iletiyi yaşayan ölü atıyo yani rümeysa yani ben anladın mı
@demirr7 şu engelli kaldır konuşturma ağzımı açarsam susmam kaldırmazsan da paşa gönlün bilir yanar mısın tutuşur musun bilmem
Afitap
kaldırsa 3 5 bişey söyleyip gidecem de işte...