Fahrenheit

Fahrenheit
@mitokondri001
"Gurur duymuyorum, ama teşekkür ederim. Nefret ettiğim şeyden gurur duyamam hiç, Ama teşekkür ederim, sevgi niyetine verdiğiniz nefrete bile."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En tatlı bal bile tadıla tadıla bıkkınlık verir, aynı lezzet iştahı köreltir. Onun için ölçülü sev de, uzun sürsün sevgin.