Mkblkngl

Mkblkngl
@mkblkngl
Sadece insanın mı hakkı var? Ya ağacın, kuşun, böceğin, toprağın hakkı? Bunlara saygı duymayan insana, bunlardan mahrum kalmak müstehaktır!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ne çok yalan söyleniyordu yüzünde; sözle, yazıyla, resimle ya da susarak."
"İnsanların çoğu yaşanmamış hayattan dolayı ölüyor."
Kötü, kötüdür - her yerde, her cinste, her ülkede.
Bazı insanların diğerlerinden ayrılıp özel olarak inşa edilmiş, dışarı çıkma imkânı olmayan binalara kitlenmesi ne zaman başlamıştı acaba?