Mkblkngl

Mkblkngl
@mkblkngl
Erkekler kadının değerini belirleyemez, kendi değerini belirleyen kadındır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çalmanın günah olduğu besbelli değil miydi; ya adam öldürmek, bir kadının namusunu kirletmek, adaletsiz davranmak, bir insanoğlunu dövmek suç değil miydi?
"...kalmak çoğu zaman gitmekten daha fazla cesaret ister."
Kendini mutlu hissettiğin yerde yaşa...