İlk iki kitap kadar etkilemesede yine okurken aşırı keyif aldığım bir kitaptı. Millie' ye gerçekten alışmışım. Yeniden onu okumak iyi hissettirdi. Yazarın diline alıştığım için kitabın ilerleyişine ve sonuna eskisi kadar şaşırmasam da çıkan her kitabını okuma isteğim devam ediyor. Umarım daha fazla çevirisi yapılır.
Çok sade bir dili var. Konu aldığı hastalık da dikkat çekici ve hastalığı direkt 1.ağızdan okumak güzeldi fakat benlik bir kitap değil ilk 100 sayfa benim için yeterli geldi.
BademWon-pyung Sohn · Peta Kitap · 20213,811 okunma