Sorunu kendinde görmeye başlamak ölümcül bir alışkanlıktır,kendi kendinin kurbanı olmuşsundur,işin kötüsü en yakınındakiler bile bunu fark ettiklerinde sana acımasız olmaktan,hakkını yemekten çekinmezler,ne yaparlarsa yapsınlar onları suçlamayacağını bilmelerinin rahatlığındandır.