""Sende hatıralar var
biraz gülüş, biraz sessizlik
sanki eski bir şarkının
hep en güzel yerinde takılan nakaratı gibisin.
Bir gün batımında yürürken mesela,
durduk yere geliyorsun aklıma.
O an havadaki serinlik sen oluyorsun
ve ellerim seni arıyor,
hiç bırakmadığım halde özlüyor seni.
Sende mutluluk var
tam anlatamadığım bir şey bu.
Belki bir kahve kokusu,
belki göz göze gelip de
hiçbir şey söylemeden anlaşmak gibi.
Seninle dünya daha yumuşak,
rüzgar daha az acıtıyor tenimi.
Bir çiçeğe eğilmek gibi sana yaklaşmak
ve korkmadan dokunmak
çünkü bilmek:
orada kırılacak bir şey yok artık.
Senin olduğun yerde zaman ağır akıyor,
çünkü kalmak istiyor her saniye.
Ve ben
senin gülüşünde kalmak istiyorum
bir ömür boyu…
hiçbir yere yetişmeden.
Ve bazen,
bir yağmur başlarken hatırlıyorum seni.
Sokak lambalarının altında
birlikte ıslanmış gibi
Yalnızlık zamanlarım daha sık oluyor artık.Dalıp dalıp gittiğim,bir loşlukta tutsak kaldığım zamanlar. Hayat daha ağır geçiyor benim için, belki ondan.Belki de artık kendimi daha çok arayıp bulmak istiyorum. Anılarımı daha sık çıkarıyorum sandığından. Acı duymaktan, yaşadıklarımı acıklı, hüzünlü bulmaktan korkmuyorum. Çünkü kuşku duyuyorum gerçekliklerinden...