meryemsel

meryemsel
@mmmrymmm
İyilik benim kendime olan inancım..
""Sende hatıralar var biraz gülüş, biraz sessizlik sanki eski bir şarkının hep en güzel yerinde takılan nakaratı gibisin. Bir gün batımında yürürken mesela, durduk yere geliyorsun aklıma. O an havadaki serinlik sen oluyorsun ve ellerim seni arıyor, hiç bırakmadığım halde özlüyor seni. Sende mutluluk var tam anlatamadığım bir şey bu. Belki bir kahve kokusu, belki göz göze gelip de hiçbir şey söylemeden anlaşmak gibi. Seninle dünya daha yumuşak, rüzgar daha az acıtıyor tenimi. Bir çiçeğe eğilmek gibi sana yaklaşmak ve korkmadan dokunmak çünkü bilmek: orada kırılacak bir şey yok artık. Senin olduğun yerde zaman ağır akıyor, çünkü kalmak istiyor her saniye. Ve ben senin gülüşünde kalmak istiyorum bir ömür boyu… hiçbir yere yetişmeden. Ve bazen, bir yağmur başlarken hatırlıyorum seni. Sokak lambalarının altında birlikte ıslanmış gibi
Reklam
Sıradaki🍀
Yalnızlık zamanlarım daha sık oluyor artık.Dalıp dalıp gittiğim,bir loşlukta tutsak kaldığım zamanlar. Hayat daha ağır geçiyor benim için, belki ondan.Belki de artık kendimi daha çok arayıp bulmak istiyorum. Anılarımı daha sık çıkarıyorum sandığından. Acı duymaktan, yaşadıklarımı acıklı, hüzünlü bulmaktan korkmuyorum. Çünkü kuşku duyuyorum gerçekliklerinden...
Sayfa 185
"Uzak yerler,"diyor,"yaşadığımız yerlerin bittiği yerde başlar ..."
Sayfa 181