"Bu otlardan da bu ağaçlardan da bahtsızdım.Onların dili yoktu,benim vardı .Ben konuşabilirdim,onlar konuşamazdı ama bahtsız olan neden bendim?Belki de dil bu yüzden vardı, acımı söylesin diye.İnsanlar acısını söyleyebilsin diye .Acıyla zehirlenmesinler diye.."