Merhaba kendim,yine bi gece.. Fark ettim ki susmak gerek anlaşılmadığım yerler beni anlamayacak insanlar arasındaydım hep güldüm geçtim,oysa..
Oysa ne çok isterdim -istermiydim tam olarak- emin değilim ama içime dökmek içimi daha daha rahat hissettiriyor sanki..işte böyle şeyler