Kitabı okuduktan sonra "tamam, benimle aynı düşüncelere sahip bir insan varmış" diyebildim ama kitapta o rehberlik edilme hissini alamadım. Terapist, karakteri dinliyor ve birtakım "tavsiylerde" bulunuyor. Ama asla davranış ve düşüncelerinin derinliklerine inmiyor. Seanslar da hâliyle yüzeysel kalıyor.