MN

MN
@mnrmnl
Ne harabi, ne harabatiyim Kökü mazide olan âtiyim..
Reklam
Bir İran şairi diyor ki:" "Ez beyâbân-ı âdem tâ ser-i bâzâr-ı vücûd be telâş-ı kefenî âmade üryânî çend" Yokluk çölünden varlık pazarına bir kefen almak telaşıyla gelmiş birkaç çıplak. İnsan bu idi.
Hayatımız bilmecelerle doludur : Suyun birisinde bir adam öldüren katildir de ötesindekini öldüren neden kahramandır? Her tezlil , her küçük düşürme ahlaksızlıktır da müsabaka neden meşrudur? Vurmak neden zulümdür de yenmek ne için şereftir? Millete birlik neden saadettir de düşmanı yenen alkışlanır ? Tanrı neden birçoklarınca yoktur da taşlanır? Tarih neden menfur bir dramdır da yine tekrarlanır? Ölüm niçin en kuvvetli derstir de hepimiz için mânasız kalır?
Sayfa 31