"Bir öykü bittikten, bütün yazgılar sonuca ulaştıktan, olay örgüsünün her iki ucu sıkıca düğümlendikten sonra, en azından bu açıdan, dünyadaki bütün öteki bitmiş öykülere benzediğini hisseder ve ancak o zaman dokunulmazlık kazandığı duygusuna kapılırdı..."
"'Ona bakarsan ben de şimdiye kadar kendi yazdığım kitapları satmadım. Ama iyi olduğunu düşündüğüm bir kitabı satabilirsem mutlu oluyorum. ...Çünkü önerdiğim kitapların, benim olduğunu düşünüyorum.'"