Hani nasıl derler? Biliyordun çünkü söylüyordu. Şimdi de biliyorsun ama söylediği için değil, hissettiğin için.. üzgün, belki de yaşarken ölüyor. Onun hikayesinde rolün vardı ve yaşarken ölmek isteyen üzgün ruhuna sarılabiliyordun. Şimdi sadece bir rolünün kalmadığı hikâyenin bitişini izliyorsun. Ne elinden tutabiliyorsun ne de yüzünü tutup gözyaşlarını silebiliyorsun. Çünkü sen artık bir seyircisin. İçinde koca bir boşlukla sonunu bilmediğin hikâyenin bir seyircisi..
🪄