Uzakta olduğun için mi bilmiyorum ama bazen hayalimdeki kişiye aşıkmışım gibi hissediyorum. Aslında uzakta sayılmazsın. Bir adım yakınımda olmana rağmen kilometrelerce uzağımda hissettirmen belki de bunu düşündüren. Hayatında iki kere gördüğün birine nasıl aşık olabilirsin ki. Tesadüfleri saymıyorum.. Demek ki görünüşün ifade etmiyor seni bana. Sesin ve düşünen hallerin bağlıyor beni sana. Hayalimde seviyorum seni. Görmeden, dokunmadan, koklamadan..
🖤🪄