"Sevgi gibi, arkadaşlık ve evlilik de mutluluk ve benlik saygısı için gerekli değildir; ayrıca, yeterli de değillerdir. Bunun kanıtı, evli olup kendini kötü hisseden milyonlarca kadın ve erkek olmasıdır."
"SEVGİ ERİŞKİN BİR İNSANIN GEREKSİNİM DUYDUĞU BİR ŞEY DEĞİLDİR! Diğer insanlarla sevgi dolu ilişkiler kurmak istemek doğaldır. Bunda yanlış bir şey yoktur. Sevdiğiniz birisiyle güzel bir ilişki içinde olmak çok keyiflidir. Ancak, yaşamak veya mutluluğunuzu tepelerde yaşayabilmek için dıştan gelen onaya, sevgiye ve ilgiye gereksiniminiz yoktur."