Sana yazmamak düşündüğümden daha da zor. Senin de dediğin gibi inan ne yapacağımı bilmiyorum. Seni özlemek istemiyorum artık, sana karşı bu duygulara sahip olmak istemiyorum. Ece'nin yerinde olmak istemeyi istemiyorum veya sana yazarsam ne olacağını kafamda kurmaktan bıktım. İlişkiniz iyi gidiyor galiba bilmiyorum. Öyle düşünüyorum. Buna mutluyum gibi. Yani senin mutlu olmana mutluyum. Merak ediyorum acaba şimdi sana yazsam, seni seviyorum desem ne kadar umursarsın? Veya bu senin için problem olur mu, yoksa hayranlarım varmış lan meğer diye sevinir misin? Seni bırakmak istiyorum. Git, bütün her şeyinle çık hayatımdan. Al bu duyguları, sana karşı hissettiğim her şeyi al ve git. Sadece arkadaşça duygular kalsın ardımızda. Seni düşündüğümde iyi bir arkadaştı diyeyim hatta tek düşündüğüm bu olsun.