Mona

Mona
@monalisa__
'İnsan yaşadığı yerden büyükmüş.'
Reklam
'Gelecek...hayata katlanmak için yarattığımız en güzel büyüdur.Bir çeşit dünya cenneti.Geldigindeyse zaten geçmiştir.Biz yine uzaklara bakıyoruzdur.'
'Sözcüklerden duvar örülmezmiş*dedim.Kurduğun konaklarda insanlar kendini seviyor,dedi. Yalnızlık hiç geçmiyor,dedim. Yazıyorsun ya,dedi.'
'Zaman Tanrım nasıl büyütür bizi Güzellik olmasa Yalnızlık olmasa Unutmak olmasa'

Mona

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
2023 3. kitabı
Şükrü Erbaş
8.7/10 · 5,5bin okunma