berfin

berfin
@mondrian
a tout le monde
Reklam
''Yan yana yürüdüler. Ayrı ayrı yaşantıları, ayrı ayrı duyguları olan iki kıta gibiydiler; bir ilişki kurulamıyordu aralarında.''
Sayfa 62 - :]
'' Galiba hep buradaydım zaten. Belki de bir yere döndüğünüzde, aslında oradan hiç ayrılmamışsınızdır, çünkü geri dönmeyi beklerken bir parçanız hala oradadır.''
Sayfa 71 - :)