aynen takılıyoz

kitap okuma anlamında çok verimsiz hissettiğim bir yıldı malesef umarım 2026 böyle olmaz...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bir kış gecesi masalı 3'teyim ama o ağır bir kitap olduğu için elle ablamdan oyun'u mu okusam ?????????? bilemedim
ocak bitmeden bir kitap daha okusam keskee
bunu böyle paylasirsam nolur deniyom