aynen takılıyoz

9/10
·736 syf.··
2024 23. kitabı
9.5/10 (spoiler) Dün gece bitirdim kitabı ama inceleme yazmak için beklemem gerekti çünkü kitap hazmetmesi zor olacak şekilde beni mahvetti. Gerçekten mahvoldum o kadar güzel mahvoldum ki hatta şok oldum. Tüm duyguların işlenişi, taraflar, taraf olamayanlar o kadar temiz aktarılmıştı ki... Öncelikle Nova'nın karakter gelişiminden bahsetmek istiyorum... O kadar güzel büyüdü ki o kadar hissettim ki bunu, tüm acıyı sırtlandı, yavaş yavaş her seyini kaybetti ve kendine döndü, kendini buldu. Ve benim tüm zamanlarımın favori kitap karakterleri içinde ilk 10'a girdi. Ikiz alevi bağının kopması herkesin aksine beni çok mutlu etti. Bunun nedeni sanırım astrolojiden anlıyor oluşum. İkiz alevi bağı çok toksik olabilecek bir bağ ve zaten kitabın ortasından sonra bu kendini gösterdi. Yaklaşırsan da uzaklaşırsan da ölürsün demek ikiz alevi ve bu hiç de rahat bir ilişki oluşturmayacaktı Nova ve Daren arasında o yüzden Lilith bilmeden çok iyi bir şey yaptı. Ama Daren'in istemiyorum dedikçe tahta yaklaşması ve yükselmesi, halkın onu sevmesi, kendisinin de dediği gibi ne kadar çok kaybedersen o kadar çok kazanırsın mantığına çok uygundu. Ikiz alevi bağına sadık kaldı, sevdi korudu ve kaybetti, kaybetti ve en sonunda bağından başka hiçbir şeyi yokken yavaş yavaş hepsini kazandı ama uğruna 100 yıl beklediği bağı yok oldu. Bu çok trajik ve kalp kırıcı olsa da gerçekçiydi. Daren'e gerçekten çok kızdığım ve kırıldığım yer Nova'nın şu krallığın kabulü sırasında onu yalnız bıraktı ve hatta onu çok kırdı. Evet kendi de üzülüyor olabilir ama Nova'nın halkını ne kadar önemsediğini biliyordu ve o günü Nova için çok zor bi hale getirdi. Ama beni kitapta en çok yaralayan Tayga'nın yokluğu oldu, birden gitti ve gittikten sonra bile Nova için mektup bırakmas... kitapta beni en çok etkileyen
Deliler ve CellatlarN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 20242,312 okunma
Feyza isimli okura yanıt verildi
aynen takılıyoz
Emel ricaa💗
Reklam
9/10
·736 syf.··
2024 23. kitabı
9.5/10 (spoiler) Dün gece bitirdim kitabı ama inceleme yazmak için beklemem gerekti çünkü kitap hazmetmesi zor olacak şekilde beni mahvetti. Gerçekten mahvoldum o kadar güzel mahvoldum ki hatta şok oldum. Tüm duyguların işlenişi, taraflar, taraf olamayanlar o kadar temiz aktarılmıştı ki... Öncelikle Nova'nın karakter gelişiminden bahsetmek istiyorum... O kadar güzel büyüdü ki o kadar hissettim ki bunu, tüm acıyı sırtlandı, yavaş yavaş her seyini kaybetti ve kendine döndü, kendini buldu. Ve benim tüm zamanlarımın favori kitap karakterleri içinde ilk 10'a girdi. Ikiz alevi bağının kopması herkesin aksine beni çok mutlu etti. Bunun nedeni sanırım astrolojiden anlıyor oluşum. İkiz alevi bağı çok toksik olabilecek bir bağ ve zaten kitabın ortasından sonra bu kendini gösterdi. Yaklaşırsan da uzaklaşırsan da ölürsün demek ikiz alevi ve bu hiç de rahat bir ilişki oluşturmayacaktı Nova ve Daren arasında o yüzden Lilith bilmeden çok iyi bir şey yaptı. Ama Daren'in istemiyorum dedikçe tahta yaklaşması ve yükselmesi, halkın onu sevmesi, kendisinin de dediği gibi ne kadar çok kaybedersen o kadar çok kazanırsın mantığına çok uygundu. Ikiz alevi bağına sadık kaldı, sevdi korudu ve kaybetti, kaybetti ve en sonunda bağından başka hiçbir şeyi yokken yavaş yavaş hepsini kazandı ama uğruna 100 yıl beklediği bağı yok oldu. Bu çok trajik ve kalp kırıcı olsa da gerçekçiydi. Daren'e gerçekten çok kızdığım ve kırıldığım yer Nova'nın şu krallığın kabulü sırasında onu yalnız bıraktı ve hatta onu çok kırdı. Evet kendi de üzülüyor olabilir ama Nova'nın halkını ne kadar önemsediğini biliyordu ve o günü Nova için çok zor bi hale getirdi. Ama beni kitapta en çok yaralayan Tayga'nın yokluğu oldu, birden gitti ve gittikten sonra bile Nova için mektup bırakmas... kitapta beni en çok etkileyen
Deliler ve CellatlarN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 20242,312 okunma
Feyza isimli okura yanıt verildi
aynen takılıyoz
Emel final kitabı değil ama yazar final kitabını geçen günlerde editöre teslim etti diye biliyorum yani en geç kışa final kitabı gelir diye düşünüyorum 👍🏻✍️🏻
9/10
·736 syf.··
2024 23. kitabı
9.5/10 (spoiler) Dün gece bitirdim kitabı ama inceleme yazmak için beklemem gerekti çünkü kitap hazmetmesi zor olacak şekilde beni mahvetti. Gerçekten mahvoldum o kadar güzel mahvoldum ki hatta şok oldum. Tüm duyguların işlenişi, taraflar, taraf olamayanlar o kadar temiz aktarılmıştı ki... Öncelikle Nova'nın karakter gelişiminden bahsetmek istiyorum... O kadar güzel büyüdü ki o kadar hissettim ki bunu, tüm acıyı sırtlandı, yavaş yavaş her seyini kaybetti ve kendine döndü, kendini buldu. Ve benim tüm zamanlarımın favori kitap karakterleri içinde ilk 10'a girdi. Ikiz alevi bağının kopması herkesin aksine beni çok mutlu etti. Bunun nedeni sanırım astrolojiden anlıyor oluşum. İkiz alevi bağı çok toksik olabilecek bir bağ ve zaten kitabın ortasından sonra bu kendini gösterdi. Yaklaşırsan da uzaklaşırsan da ölürsün demek ikiz alevi ve bu hiç de rahat bir ilişki oluşturmayacaktı Nova ve Daren arasında o yüzden Lilith bilmeden çok iyi bir şey yaptı. Ama Daren'in istemiyorum dedikçe tahta yaklaşması ve yükselmesi, halkın onu sevmesi, kendisinin de dediği gibi ne kadar çok kaybedersen o kadar çok kazanırsın mantığına çok uygundu. Ikiz alevi bağına sadık kaldı, sevdi korudu ve kaybetti, kaybetti ve en sonunda bağından başka hiçbir şeyi yokken yavaş yavaş hepsini kazandı ama uğruna 100 yıl beklediği bağı yok oldu. Bu çok trajik ve kalp kırıcı olsa da gerçekçiydi. Daren'e gerçekten çok kızdığım ve kırıldığım yer Nova'nın şu krallığın kabulü sırasında onu yalnız bıraktı ve hatta onu çok kırdı. Evet kendi de üzülüyor olabilir ama Nova'nın halkını ne kadar önemsediğini biliyordu ve o günü Nova için çok zor bi hale getirdi. Ama beni kitapta en çok yaralayan Tayga'nın yokluğu oldu, birden gitti ve gittikten sonra bile Nova için mektup bırakmas... kitapta beni en çok etkileyen
Deliler ve CellatlarN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 20242,312 okunma
Hazal Yasar isimli okura yanıt verildi
aynen takılıyoz
ay al birini vur ötekini gerçekten tanricalar da lilith de çok acımasızdı ve çook kötü şeyler yaptılar ama ben lilith aldım ve pişman değilim en azından lilith'in bi geçmiş hikayesi var ayrıca daha ikonik
9/10
·736 syf.··
2024 23. kitabı
9.5/10 (spoiler) Dün gece bitirdim kitabı ama inceleme yazmak için beklemem gerekti çünkü kitap hazmetmesi zor olacak şekilde beni mahvetti. Gerçekten mahvoldum o kadar güzel mahvoldum ki hatta şok oldum. Tüm duyguların işlenişi, taraflar, taraf olamayanlar o kadar temiz aktarılmıştı ki... Öncelikle Nova'nın karakter gelişiminden bahsetmek istiyorum... O kadar güzel büyüdü ki o kadar hissettim ki bunu, tüm acıyı sırtlandı, yavaş yavaş her seyini kaybetti ve kendine döndü, kendini buldu. Ve benim tüm zamanlarımın favori kitap karakterleri içinde ilk 10'a girdi. Ikiz alevi bağının kopması herkesin aksine beni çok mutlu etti. Bunun nedeni sanırım astrolojiden anlıyor oluşum. İkiz alevi bağı çok toksik olabilecek bir bağ ve zaten kitabın ortasından sonra bu kendini gösterdi. Yaklaşırsan da uzaklaşırsan da ölürsün demek ikiz alevi ve bu hiç de rahat bir ilişki oluşturmayacaktı Nova ve Daren arasında o yüzden Lilith bilmeden çok iyi bir şey yaptı. Ama Daren'in istemiyorum dedikçe tahta yaklaşması ve yükselmesi, halkın onu sevmesi, kendisinin de dediği gibi ne kadar çok kaybedersen o kadar çok kazanırsın mantığına çok uygundu. Ikiz alevi bağına sadık kaldı, sevdi korudu ve kaybetti, kaybetti ve en sonunda bağından başka hiçbir şeyi yokken yavaş yavaş hepsini kazandı ama uğruna 100 yıl beklediği bağı yok oldu. Bu çok trajik ve kalp kırıcı olsa da gerçekçiydi. Daren'e gerçekten çok kızdığım ve kırıldığım yer Nova'nın şu krallığın kabulü sırasında onu yalnız bıraktı ve hatta onu çok kırdı. Evet kendi de üzülüyor olabilir ama Nova'nın halkını ne kadar önemsediğini biliyordu ve o günü Nova için çok zor bi hale getirdi. Ama beni kitapta en çok yaralayan Tayga'nın yokluğu oldu, birden gitti ve gittikten sonra bile Nova için mektup bırakmas... kitapta beni en çok etkileyen
Deliler ve CellatlarN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 20242,312 okunma
elif ✧ isimli okura yanıt verildi
aynen takılıyoz
kusura bakma yorumunu şimdi gördüm ve bence daren nova'ya karşılık verir buna eminim ama ne kadar sürede verir onu bilemiyorum 🥺😔😔 ve bahsettiğim krater golu efsanesi 1. kitapta da var 3. kitapta da hatta 3. kitapta 711.sayfada italik şekilde yazılan yer 💞💞
9/10
·736 syf.··
2024 23. kitabı
9.5/10 (spoiler) Dün gece bitirdim kitabı ama inceleme yazmak için beklemem gerekti çünkü kitap hazmetmesi zor olacak şekilde beni mahvetti. Gerçekten mahvoldum o kadar güzel mahvoldum ki hatta şok oldum. Tüm duyguların işlenişi, taraflar, taraf olamayanlar o kadar temiz aktarılmıştı ki... Öncelikle Nova'nın karakter gelişiminden bahsetmek istiyorum... O kadar güzel büyüdü ki o kadar hissettim ki bunu, tüm acıyı sırtlandı, yavaş yavaş her seyini kaybetti ve kendine döndü, kendini buldu. Ve benim tüm zamanlarımın favori kitap karakterleri içinde ilk 10'a girdi. Ikiz alevi bağının kopması herkesin aksine beni çok mutlu etti. Bunun nedeni sanırım astrolojiden anlıyor oluşum. İkiz alevi bağı çok toksik olabilecek bir bağ ve zaten kitabın ortasından sonra bu kendini gösterdi. Yaklaşırsan da uzaklaşırsan da ölürsün demek ikiz alevi ve bu hiç de rahat bir ilişki oluşturmayacaktı Nova ve Daren arasında o yüzden Lilith bilmeden çok iyi bir şey yaptı. Ama Daren'in istemiyorum dedikçe tahta yaklaşması ve yükselmesi, halkın onu sevmesi, kendisinin de dediği gibi ne kadar çok kaybedersen o kadar çok kazanırsın mantığına çok uygundu. Ikiz alevi bağına sadık kaldı, sevdi korudu ve kaybetti, kaybetti ve en sonunda bağından başka hiçbir şeyi yokken yavaş yavaş hepsini kazandı ama uğruna 100 yıl beklediği bağı yok oldu. Bu çok trajik ve kalp kırıcı olsa da gerçekçiydi. Daren'e gerçekten çok kızdığım ve kırıldığım yer Nova'nın şu krallığın kabulü sırasında onu yalnız bıraktı ve hatta onu çok kırdı. Evet kendi de üzülüyor olabilir ama Nova'nın halkını ne kadar önemsediğini biliyordu ve o günü Nova için çok zor bi hale getirdi. Ama beni kitapta en çok yaralayan Tayga'nın yokluğu oldu, birden gitti ve gittikten sonra bile Nova için mektup bırakmas... kitapta beni en çok etkileyen
Deliler ve CellatlarN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 20242,312 okunma
sena isimli okura yanıt verildi
aynen takılıyoz
kesinlikle ben de... özellikle tanricalar... sadece Nova'ya Gela hakkındaki gerçekleri söylediler ama açıkçası onları daha fazla okumak da kitabı yorucu hale getirebilir miydi? galiba getirebilirdi bilemiyorum. bu arada Lilith için az önce bir şey fark ettim; Nova'nın annesinin verdiği ikiz alevi bağını Daren'in annesi aldı. diyar yine her şeyi eşitledi ve belki de Lilith'in rolü, yapması gereken, sadece buydu.