İtiraf ediyorum,kitap okumak kadar eğlenceli bir şey yokmuş! İnsan kitap okumak dışında her şeyden çabucak sıkılıveriyor.Kendime ait bir ev sahibi olduğumda,şöyle muazzam bir kütüphane edinmeyi başaramazsam kahrolurum.
İnsan bir şeye karar verdiği zaman,karar verdiği sırada hiç öngörmediği,düşünde bile aklına gelmeyen bir yöne doğru,şiddetli bir akıntıya kapılıp gidiyordu.