bonnieko

bonnieko
@monkeydtinker
su anda one piece okuyor ve izliyor
Reklam
İyi biliyor olmalısın! İkimiz de birer korsanız! İkimiz de içimizden geldiği gibi denize açıldık! Benim kendi maceralarım var! Kendi arkadaşlarım var! Sen buna karışma! Senin gibi güçsüz biri mi beni kurtaracak? Sence ben buna izin verir miyim? Bu çok aşağılayıcı! Geri dön, Luffy! Niye buraya geldin?
Alıntı
bonnieko
o sırada luffy: BEN SENİN KARDEŞİNİM!
İyi biliyor olmalısın! İkimiz de birer korsanız! İkimiz de içimizden geldiği gibi denize açıldık! Benim kendi maceralarım var! Kendi arkadaşlarım var! Sen buna karışma! Senin gibi güçsüz biri mi beni kurtaracak? Sence ben buna izin verir miyim? Bu çok aşağılayıcı! Geri dön, Luffy! Niye buraya geldin?
Alıntı
bonnieko
Yalvarırım Luffy, benimle aynı kaderi paylaşmanı istemiyorum…