“-Öyleyse neden yüreğimi dinlemek zorundayım?
-Çünkü onu susturmayı hiçbir zaman başaramazsın. Hatta onu dinlemiyormuş gibi yapsan da o gene oradadır, göğsündedir; hayat ve dünya hakkında ne düşündüğünü sana tekrarlamayı sürdürecektir.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Beni unuttun mu?” diye sordu, susmak kaldı bana sadece.
...
O en çok akşamüstlerini sever, gün henüz bitmemiştir; akşam ise taptazedir.”
Duygu Cihanger Ribeiro
“Aydınlığa bulanmış gecenin kıyısındayım
-üstü başı kir pas ışık
ve yanımda bak bu senin dokunulmaya muhtaç bacakların
Oysa amansız bir ihtilalin sebebidir çarşafta kıvranışların
bu şanlı bu kutsal kadeh dolusu vücutundur Adore.”
“Söndürdüler sanıyorlar aklımın içini
Kim bilebilir ki bir insanın
bir insana, mevsimlik de olsa
bir kereye mahsus sevgisini?
Ah bu şiddetli yağmur
kıvrılarak aramıza giriyor.
Kapı pencere açık kalsın
gönül rayına, sen yanıma,
bu sözler yoluna
eminim ki bir yerlerde işler yoluna giriyor.”
Nazlı Başaran
Kafka Okur dergisinin her sayısında “Evet, işte en beğendiğim bu!” dememe rağmen, bu sayının yeri bende ayrıdır. Özellikle 38. sayfadaki “Kaos”, yerini bile unuttuğum kapılarımı aralamış, bende güzel bir iz bırakmıştır.