Beyza

Kendimden geceye...
🥀'Zamanla alıştım Kalbim kabullendi. Artık eskisi gibi değilim. Geceler daha güzel. Çok kelimem var diyecek, Lakin diyecek kelamım kalmadı. Sonra beklemek geldi içimden. Fakat bilirim gelmeyeceksin, Beklemedim.. Ve sordum kendime, Neyi ne için feda ettin? Ve dedim ki kendime, Seni Allah'a bıraktım. Bundan güzel feda mı olur...'🌹
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Şiirler arasında..
-Sen benim hiç bir şeyimsin yazdıklarımdan çok daha az hiç kimse misin bilmem ki nesin lüzumundan fazla beyaz sen benim hiç bir şeyimsin varlığın yokluğun anlaşılmaz-
Bitişler...
'Ne seven ebediyen seviliyor, nede sevilen seveni seviyor'
Gecenin gözyaşlarına..
;)'Dök gözyaşları'nı karanlığın derinliklerine... duymasın kimse hıçkırıklarını, duyan varsa ses etmesin! derman olmayan dert olmasın.':(
Gözyaşları