🥀'Zamanla alıştım
Kalbim kabullendi.
Artık eskisi gibi değilim.
Geceler daha güzel.
Çok kelimem var diyecek,
Lakin diyecek kelamım kalmadı.
Sonra beklemek geldi içimden.
Fakat bilirim gelmeyeceksin,
Beklemedim..
Ve sordum kendime,
Neyi ne için feda ettin?
Ve dedim ki kendime,
Seni Allah'a bıraktım.
Bundan güzel feda mı olur...'🌹