Fakat, ölümündeki sessizliğe bakarken, ben, başka türlü düşünüyordum. Zannediyorum ki, etrafında, hiç bir feryat işitmeden, çocuklarının minimini yüreklerine, ana ölümünün, silinmez hicranını nakşetmeden, sakin ve sessiz ölmek istedi. Filhakika, epeyce eski olan mesleğimde, hiç bu kadar sakin bir ölüm görmemiştim.