(Küçük spoiler çok önemli bir yerden değil)
İlk kitabı gibi akıcı ve sürükleyiciydi yazarın yazım dili zaten çok basit ve anlaşılır o açıdan kolay çerezlik bir fantastik/korsan serisi. Sadece bu kitaptaki sorun Alosa’nın bir süre sonra hareketlerine inanılmaz sinir oldum bi durul artık bi kızım be herkese atar gider yapma dedim yani. Bazı şeyler çok hızlı yazılmış gibi geldi önemli yerler yeterince ayrıntılı yazılmamış gibiydi ve Alosa’nın babasının da kendini çok zeki sanıp düşmanlarına baya da bi açık vermesi baya saçmaydı fakat genel anlamda çerezlik hızlı okunan bir fantastik seri arayışındaysanız okuyabilirsiniz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!