Nobody

Nobody
@moonsecret
hatırla, denize hiç bakmadık çünkü kıyısındaydık.
‘ona göre insan ruhunun en az tahammül edebildiği şey, -belki daha ötesi olmadığı, kendimize mühlet vermeden yaşamağa mecbur olduğumuz için olacak- saadettir. ıstırabın içinden geçeriz. tıpkı çalılık, taşlık bir yolda yürür, bir bataktan kurtulmağa çalışır gibi ondan sıyrılmağa çalışırız. fakat saadeti bir yük gibi taşırız ve bir gün farkında olmadan yolun bir ucunda, bir köşeye bırakıveriririz.'
1000k
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Vücutlarımız, birbirimize en kolay vereceğimiz şeydir; asıl mesele, hayatımızı verebilmektir.
1000k
Halbuki insan doğduğu günden itibaren mağlûptur, şefkate muhtaçtır.
1000k
içine sefer etmeyen, dünyayı dolaşsa ne kendini görmeyen, âlemi görse ne? gören de O, gösteren de O... sen görmeyi gözden mi sandın?
1000k
Derdimendim yâ Resûlallah devâ ol derdime Destgîr ol yâ Habîballah bu âsî mücrime Sen şefâ'at kânı varken yalvarayım ben kime Ben Resûl-i Kibriyâ'nın bülbül-i nâlânıyım Mücrimim gerçi Muhammed Mustafâ hayrânıyım. 🌹❤️
1000k