n☯︎

n☯︎
@moonshin1
zaman bizi yenecek.
Nedensiz ve sebepsiz sevdim seni. Çünkü bir sebebi olsa, aşk olmazdı bunun ismi. Oğuz Atay
Alıntı
Reklam
Herkesin bir yarası var gece kadar karanlık okyanus kadar derin. Fyodor Dostoyevski
Alıntı
aşığım sana Lavinia. Özdemir Asaf
Alıntı
Bazı insanlar çoktan ölmüştür ama yaşamak zorundadırlar. Zamanı geldiğinde ise, eksik olan toprak üzerlerine atılacaktır...
Alıntı