n☯︎

n☯︎
@moonshin1
zaman bizi yenecek.
"yaşına göre olgunsun" travması için teşekkürler.
Alıntı
Reklam
Kendi dünyasında yaşayan herkes delidir. Şizofrenler, psikopatlar, manyaklar. Yani başkalarından farklı olanlar.
Alıntı
Veronika, "Nasıl olduğumu zaten biliyorum," dedi. "Ve gövdemde sizin gördüğünüz değişikliklerle hiç ilgisi yok olanların. Olan her şey ruhumda oluyor."
Alıntı
Herkesin ne olursa olsun hayatta kalmak için savaşım verdiği bir dünyada, ölmeye karar verenleri anlamak kolay mıydı?
Edebiyat
"Bu dünyada hiçbir şey rastlantı sonucu meydana gelmez."
Düşünce
Reklam