Mehtap

Mehtap
@moonshineee
Her insanın içinde iyi bir yer vardır, bozulmamış bir saflık, her şeye rağmen bir parça masumiyet. Bilmiyorum, belki yine aptalca bir iyimserliğe kapılmıştım.
Reklam
Aşk, dünyanın en güzel hazinesidir , ama gerekli özeni göstermezsen, rüzgarda bir serap gibi dağılır gider. “
Oysa insan, acımasız, yıkıcı, bencil. zevk düşkünü, çıkarcı, firsatçı, zayıf ve aptal bir mahluktur.
Bir insanı tanımak istiyorsan onu öfkelendir, anında düşerdi takındığı kibarlık maskesi.
Çok empati kuruyorsunuz Başkomserim, dedi samimi bir tavırla. Ne dünya bu kadar hassasiyeti kaldırır, ne de insanlar bu kadar inceliği..."
Reklam