"Güçlü olduğuma inanıyorum, demek ki öyleyim. Sen de bu ilkeyle yaşamıyor musun? Güçlü olduğumu biliyorum ben. Gücün pek çok kaynaktan geldiğini biliyorum ve şu an cephanemde pek çok silahım var, ekselansları. Hatta şu an istesem sana bile sahip olabilirim. Bu sefer güçsüz kalan sen olursun. "
"İçimdekileri anlatmamaya o kadar alışmışım ki anlatamıyorum. Anlatamıyorum çünkü. Neden bu kadar sustum? Ben konuşmayı bilmiyormuşum, Işık. Ben hep dinlemişim. Bana neden konuşmayı öğretmedin? Öğretmediniz? "