Ve o anda anladım. Standartlarımın çok düşük olduğu zamanlarda bana ne kadar kötü davranıldığını anladım. Özgürlüğümü doğuştan gelen bir hak olarak değil, bir ayrıcalıkmış gibi hissettiğimi anladım.
"Demek buradasın. Seni arıyordum. "
Bana söylediği ilk kelimeler. Yalan sayılmazdı;sadece o perilerin gözünü korkutmak için uydurulmuş sözler değildi.
"Onu bulduğunuz için teşekkür ederim. "