“Benim burada ne işim var” diye düşündüğünüz oldu mu hiç? Bir labirentin içindeymişsiniz ve kaybolduğunuzdan eminmişsinizde, her bir dönemeci kendiniz yarattığınız için bu tamamıyla sizin suçunuzmuş gibi hissettiğiniz? üstelik dışarı çıkmanızı sağlayacak bir çok yol olduğunu da biliyorsunuz çünkü labirentten çıkmayı başarmış, dışarıda gülüşüp oynayan insanların seslerini duyuyorsunuz. Çalı çitlerin arasından arada bir görüyorsunuz onları. Yaprakları arasından gelip geçen şekiller halinde. Öyle mutlu görünüyorlar ki onlara değil bu işi onlar gibi yapamadığımız için kendinize kızgınsınız. Oldu mu hiç yoksa bu labirentte kalan tek ben miyim?