Beklediğimden daha sıkıcı bir kitaptı. Aslında çok büyük umutlarla başlamıştım çünkü konusu çok güzel olay güzel akış güzel ama bir zamandan sonra o kadar çok sıkıyor ki anlatamam. Çok düz daha fazla olay olsaymış daha iyi olurmuş. Ayrıca da kitaptaki Muzo Bey'in fikirleri hiç bana uygun değildi. Düşünce yapısı o kadar hoşuma gitmedi ki sonlara doğru kitabı bırakmayı çok istedim özellikle "Bizi bir arada tutan milliyetçilik değil İslam'dır." sözü kadar bana uymayan bir şey okumadım. Kısaca okunursa okunur ama şahsen iki puan verdim kitaba ve biraz zaman israfı diyebilirim.