kübra

kübra
@moriendi
Kitap, zekayı kibarlaştırır.
...Derler ki, tabiatta haksızlık etmek iyi, haksızlığa uğramak kötü bir şeydir.Haksızlığa uğrayanlar ise haksızlık edenlerden çok daha fazladır.İnsanlar birbirlerine haksızlık ede ede haksızlığa uğraya uğraya, birinin tadını, ötekinin acısını duymuşlar.Haksızlığa uğramaktan sakınamayacaklarını, haksızlık etmeyi de her zaman beceremeyeceklerini anlayınca, bir anlaşmaya varmayı düşünmüşler, kanun koymuşlar, kimse haksızlık etmeyecek,haksızlığa uğramayacak diye.
Sayfa 43·Kitabı okuyor