Kitap, annesiz ve babasız olan bir çocuğun sadece dedesiyle yaşaması ve ona bütünüyle bağlı olmasını, dedesinin anlattığı hikayeyi gerçek sanıp hala onun etkisinde olmasını ve yaşadıkları yerin, kişilerin zorluğunu ve bazı iğrençlikleri anlatan çocuk kahramanlı bir hikayedir. Ben beğendim fakat sonu çok üzdü beni, hemen okuyup bitirebileceğiniz bir kitap.