Agliyorlar ama alışıyorlar. Alcak insan her seye alışıyor! Dusuncelere daldı. Peki ya sacmaliyorsam,diye bagirdi birden kendini tutamayip, ya aslinda alçak degilse insan,bütün herkes yani bütün insan soyu alçak degilse, o zaman kalan her sey önyargi demektir, sadece bos korkular var demektir ve sınır diye bir sey yoktur,zaten tam da böyle olmasi lazim.
Nasil hissetmeyeyim! Ne kadar çok icersem o kadar cok hissediyorum. Bunun icinde içiyorum, icmede merhameti ve hislerimi arıyorum. Nese değil,sirf teselli ariyorum... iciyorum; çünkü kesin olarak aci cekmek istiyorum!