Yine de insan öyle kibirlidir ve bu kibri yüzünden öyle körelmiştir ki hiçbir yazar,buna benzer dünyevi bir aklın ya da ondan daha zeki bir yaşam formununolabileceğini on dokuzuncu yüzyılın sonuna kadar düşünememişti.
Acı ve agrı büyük bilinc ve derin kalp sahibi olanlar için zorunludur hep. Gerçekten yüce olan insanlar bence,yeryuzunde büyük bir keder hissediyor olmali. Diye ekledi dalgin bir tavırla ,konustugunu unutmus gibi.