...
-Çocuklardan Tanrı'ya Mektuplar, diye bir kitap var okudunuz mu?
-Okumadım.
-Çocuklardan biri şöyle yazmış Tanrı'ya; "İnsanların ölmelerine izin verip yenilerini yapmak yerine, neden elindekilerini tutmuyorsun?"
-Ne kadar ilginç, çocuk kafası işte ama galiba tam da biz yetişkinlerin sorması gereken bir soru bu. Niye ölüyoruz acaba? Madem öleceğiz, neden geliyoruz bu dünyaya?
...