Senden sonra kaç mevsim geçti, kaçı sonbahar, ilkbahar, yaz oldu bilemiyorum ama hepsi kış kadar soğuktu. Hepsinde üşüdüm, hepsinde ağladım, hepsinde bekledim seni. Hangisi en sevdiğin bilmiyorum ama ben hepsinde kara kışa teslim oldum. Şimdi mevsim kış sevgilim. Gelmez misin bu mevsimde? Doğum günümde yaklaşıyor, belki yeni yaşıma seni de katıp daha çok büyürüm. Bu mevsimde gelmez misin?