Bir günahın kaç boyutu olur, kaç bedeli vardır bir günahın, bir insan aynı yanlışı kaç defa yapar, kaç defa aynı günahın bedeliyle yanar? Bazı özürler anlamsız, affedilmeler günah. Ne kadar iyi olursak olalım bir günah tüm iyilikleri silmeye yeter. En azından benim nezlimde. Şimdi her şeyi toparlayıp gitsem günahlarım bırakıp giderim mi? Oturup saatlerce ağlasam bana üzülüp temizlenirler mi, bilmiyorum. Benim affedilecek bir yanım yok olmazda zaten. Ben sadece özür dilerim.