Sokak lambasının aydınlattığı kısmında otuyorum kaldırımın. Gözlerim hep bir arayışta, hep sen varsın düşüncelerimde. Ondan gözlerimin buğusu. Zihnim hep bir seni düşünme çabasında ve kalbim aklımın ihanetini kabul edemeyecek kadar seviyor aklımı. Bu bana beni anımsatıyor, anlamsız belki ama aynısını yaşıyorum bende... Kimse yok boş sokakta ve ben bir kez daha yalnızlığımla yüzleşiyorum. Senin beni bıraktığın günde kaldı aklım. Dünün var ama bugünün hep bir unutmuşluk içinde. Sesler zihnimde dolaşıp duruyor, Milana. Ben yenik düşüyorum bu sensizliğe, bu sessizlik ağır müebbet. Urgan ip acıtmaz boynumu ama gittiğini söylemeden gittiğin gün boğazıma oturan yumru daha çok acıtır canımı.