Bıraktım ben seni zihnimin en aydınlık yerinde, kalbimin sağlam kalan son parçasında, ruhumun en sağlıklı yerinde; kendimi köhne sokaklarda, kuytu köşelerde, enkaz misali evlerde bıraktım.
⁰⁴'⁰⁴-Koca bir damla gözyaşıyım ben… Düşsem, “Kimin gözünden attın kendini?” derler… Kocaman bir gözyaşı var içimde, Baksalar, “Dünya tersine dönmüş” derler… O bir damlada kendilerini görmek istemedikleri için… Ben renksizim, yorgunum, beceriksizim… Yendiler beni… Ama kim? Neden? Şimdi kalbinin attığını sanan, koca bir hasretim….